Annie Connect is een uniek callcenter dat werkt met en uiterst gemotiveerde medewerkers, waaronder ook thuiswerkers. Annie is een sociaal bewogen onderneming met een sterke reputatie in de zorg- en goededoelenmarkt.

Annie staat voor hoogwaardige servicecalls en hoge conversie. De resultaatgerichtheid van Annie is te danken aan korte lijnen, een gezonde no-nonsense mentaliteit en een bijzonder pragmatische aanpak. In meer concrete woorden: Wie Annie vraagt om een belcampagne te bedenken en te organiseren, kan al dezelfde dag rekenen op de eerste successen. Want Annie doet niet ingewikkeld, luistert naar de opdrachtgever, gaat efficiënt te werk, en bewandelt daarbij graag originele en vernieuwende wegen.

Dat maakt Annie al bijna twee decennia lang het callcenter dat succesvol ontzorgt en waar opdrachtgevers elke keer met plezier een nieuwe opdracht toevertrouwen aan een inventief, eigenwijs en bovenal betrokken team.

Annie is hét veelgevraagde alternatief binnen de callcenterbranche. 

 

Annie en de Webhelp Groep

Annie maakt deel uit van de internationale Webhelp Groep, een wereldwijde expert in klantcontact en customer management oplossingen. Webhelp heeft successen geboekt in diverse sectoren, waaronder telecom, energie, verzekeringen en overheid. De gemeenschappelijke expertise van Annie en Webhelp combineert het beste van twee werelden: de slagkracht en betrokkenheid van een eigenzinnig callcenter en de expertise en faciliteiten van een internationaal netwerk. Annie is dus vele malen groter en sterker dan haar naam doet vermoeden.