De applicatie van Annie maakt het opzetten en inrichten van een nieuwe belcampagne of een callcenter op maat op locatie binnen zeer korte termijn mogelijk. Software en hardware, selectie van de juiste gespecialiseerde medewerkers, de procesinrichting met advies, rapportages en wallboards: in principe is alles binnen 24 uur haalbaar. Annie biedt een bewezen product met een overzichtelijke kostenstructuur en alle denkbare onderdelen en opties. In- en outbound blending, overload transfers, geo nummerblokken, integratie van email-, chat- en data entry, volledige callrecording en voicelog markering, IVR services, integratie met webbased CRM / backoffice, schaalbaarheid naar groot volume, klanttevredenheidsmodules: Annie heeft alles erop en eraan.

Uiteraard zet Annie exact in wat nodig of gewenst is. Op basis van de klantbehoefte en het strategisch advies wordt de callcenterinrichting bepaald, zowel softwarematig als op het gebied van personele bezetting. Gedurende de campagne worden de callcenterprocessen voortdurend geoptimaliseerd. Annie is met haar applicatie van alle markten thuis.