Het servicepakket van Annie is breed, dan wel compleet. Inbound sales, outbound sales, B2B, B2C, servicecalls, data entry, postafhandeling, klachtafhandeling, receptie-oplossingen, databasebeheer, op alle gebieden heeft Annie de specialisten. Hiervoor heeft Annie een eigen specifieke callcenter applicatie ontwikkeld. Bij Annie begint de ideale oplossing al in de adviesfase. De specialisten van Annie denken mee met de opdrachtgever, spreken heldere taal en komen met passende oplossingen. Voor een transparant all-in tarief, of op basis van afname. Ook no cure no pay is mogelijk.

Het sterkste punt van Annie is efficiency. Het traject van advies en offerte tot implementatie is, indien gewenst, minder dan 24 uur. Dat maakt Annie de ideale telefonische ontzorger van Nederland. Want de hoge snelheid van Annie is altijd verbonden met hoogwaardige dienstverlening. Annie doet het graag in 1 keer goed!

 

Gebruik Annies belsysteem in uw eigen organisatie

Het unieke eigen belsysteem, waarmee telefonische opvang eenvoudig en efficient kan worden gecoördineerd is ook beschikbaar gemaakt voor derden. Het is eenvoudig inzetbaar voor zowel kleine als grote belteams. U kunt het callsheet geheel naar eigen wens laten inrichten en beschikt tevens over diverse rapportage mogelijkheden over het gebruik en de inzet van het systeem. Mocht u meer informatie willen hierover, neem dan contact op.


Klanten werven én behouden

Elk bedrijf, elke organisatie streeft naar het werven en behouden van klanten en/of donateurs. Annie is daarin een unieke schakel. Want Annie slaat de brug tussen werving en behoud. Dat doet Annie met behulp van haar eigen unieke callcenter applicatie waarmee inbound en outbound campagnes aan elkaar worden gekoppeld. Dus inclusief servicecalls, nieuwsbrieven, incasso-acties en bestandverrijking.

Voor de opdrachtgever betekent dat een complete ontzorging. En doorgaans een direct meetbare groei van klanten- en/of donateursbestand.


Inbound (inkomende gesprekken) o.a.

  • Informatieverstrekking / helpdesk
  • Spotopvang / DRTV
  • Klantbehoud
  • Bestellingen / boekingen
  • Overflow van eigen callcenter
  • Doorschakelingen naar andere nummers


Outbound (uitgaande gesprekken) o.a.

  • Update adressenbestanden
  • Informatieverstrekking
  • Verkoop / donateurswerving / upgrading
  • Collectantenwerving
  • Onderzoek / enquêtes
  • Email en sms follow-up
  • Postale afhandeling

 

Wie zijn uw Annies?

Mensen die zorgen voor het onderscheid!

Annie Connect is de naam voor een omvangrijk team unieke Annies. Professionals v/m die hun sporen hebben verdiend, met een brede praktijkervaring en een hoge dosis mensenkennis. Een Annie is een studerende, parttime werkende, herintredende of gepensioneerde telefonische vakfanaat van wie het praktijktalent het papieren CV ver overstijgt.

Annie Connect onderhoudt uitstekende relaties met UWV en DWI, waarbij MVO écht blijkt te werken. Omdat Annie altijd echt is, echt handelt en echt communiceert. De werkwijze van Annie Connect stelt vanzelfsprekend hoge eisen aan werving, selectie, scholing en bijscholing. Ook hierin verschilt de aanpak van Annie Connect van andere callcenters.

 

Op het call center of vanuit huis

Op ons callcenter in Amsterdam zijn 100 werkplekken in een aangename, natuurlijke, menselijke omgeving. Nieuwe Annies krijgen allemaal eerst een training met inwerkdagen op het callcenter. Hierna worden ze gedurende hun inwerkperiode voortdurend intensief gemonitord en  begeleid. Na de training kan de Annie verder zelfstandig thuis werken of blijft werkzaam op ons callcenter. In beide gevallen blijven de teamleiders intensief met hen samenwerken om hen verder te blijven ontwikkelen.

Nieuwe opdrachten starten vaak met een training op het callcenter. Daar worden de Annies dan volledig voorbereid op de nieuwe opdracht, zo mogelijk in het bijzijn van de opdrachtgever. Waarna ze gezamenlijk starten met bellen, voor ze zelfstandig met de opdracht verder gaan.